28.2.2012

The school and the the Nazi's mother

Sinne meni se hiihtoloma. Viikko vierehtää tollai lomalla tosi nopeesti ja nyt jälkeepäi tuntuu, etten ehtiny tekee yhtään mitään, vaikka tosiasiassahan kävin tosiaan tampereella, olin koiran kanssa kaks päivää, kävin porissa kaupungilla, olin bänditreeneissä ja ah.. Luin Hellsingit kokonaan.
Mä en ymmärrän, miksi mangojen (kattokaa kattokaa! Manga ja Mango taipuu monikkoo samanlailla! ihan kuusesta! >8| )lopun täytyy aina olla traaginen. Vähän niinku saippuasarjoissaki. Mä en oo tavannu yhtää mangaa mikä loppuuis sillai siististi, ilman kummempaa solmukohtaa yms. Hellsingissä.. amm.. VAROITUS! TEKSTI SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA! 
nii. Hellsingissä se loppu siihen kun Alucard kuoli ja 4 viimisellä sivulla se tuli takas. Sitä ennen, osassa 8 Bernadette kuoli. Viimisessä osassa seki tuli takas ku totes Celakselle, joka oli loppuviimeks purru Bernadette vähän ennenku se kuoli, että: "Hei..! Hei..! Noin. Saithan sinä silmäsi auki! Tuo ei ole typykkä jonka tunsin! Noniin. Nousehan nyt! Juuri noin. Näytetään tuolle mistä meidät on tehty. Hienoa! Anna palaa" ;;__;; Mä niin itkin! Ihan samanlailla ku sillo ku se tosiaan kuoli. Se suuteli Celasta. "Hehe. Mitäs et ollut varuillasi. Noniin. Älähän nyt itke, sinulta on silmätkin puhkottu. Aikamoinen typykkä olet. Näytä tuolle! Purehan vähän.." ja sit sen ajatuksissa: "jos kuolin häntä suojellessani.. niin.. ei se haittaa..." ;;__;; Sit Celas puri sitä ni Bernadette tavallaan (mun ymmärryksen mukaan) siirty Celaksen kehon sisälle. Koko manga loppu siihen ku Alucard tulee Integran luokse yöllä ja meinaa purra sitä. Sit se saa luodista ja totee: "aika räväkkä vastaanotto" ja plääplääplää ja lopulta Integra totee, että: "Tervetuloa takaisin Kreivi" ja puree sormeensa haavan, josta tiputtaa Alucardin, joka istuu lattialla, suuhun muutaman veritipan ja vampyyri totee: "Olen tullut takaisin Kreivitär" ja sit kaks viimistä kuvaa on veritippa, veritippa, pieni verilammikko ja viiminen aukeema on Hellsingin kartano ja "The End". Mä itkin. Vaihteenvuoksi. XD


Ennenku spoilaan teille koko sarjaa, niin siirrytäänpäs aiheessa eteenpäin. Mulla on hammaslääkäri 7.3 klo 9.15. Poistetaan hammaskiveä, jota on kuulemma reilusti. Se vissiin johtuu keliakiasta, koska syljessä on jotain entsyymeitä jotka sit edesauttaa hammaskiven syntyä. ô_o En tie. Toi ien on kuitenkin parempaan päin. Se ei vuoda verta ja sitä kykenee harjaamaan ilman suurempaa kipua. Ainoo, ni en tie mistä toi vasen kulmahammas on ottanu nokkiinsa. Se sattuu ihan pienestäkin kosketuksesta. Tää ientulehdus lähtee vissiin vasta sitten ku toi hammaskivi on poistettu. Hehheh. Kiva juttu -.-' Mäki tykkään.
Loman lopussa tein myös mun cosplay- jutuille ihan oman blogin. Niitä on sen verran harvoin, mut niistä niistä tulee sitäki enemmä asiaa, että päätin nyt tehdä niille ihan oman paikan siitä syystä. Linkin löytää tosta vasemmalta, jossa on noi kaikki muutki linkit. Eli jos mun cosplay- juttuni kiinnostaa ni sinne sitte, marsmars. :D


Koulussa menee taas päin persettä. Mun kokeet kusi ihan 10:llä.
Fysiikka: 4. Mun elämäni eka nelonen ja eka uusinta ja mua ahdistaa. Äiti veti ihan totaalliset pultit tästä. "Voisit penikka tehdä läksys vähän paremmin. Et sit mee mihinkää ennen uusintoi"
Ruotsi: 5-, alhasimmalla pistemäärällä läpi. 14 meen ryhmästä lähti uusii tota koetta.
Matikka: 5. Ihan perus. En mä siitä odottanukkaa enempää.
Kemia: 5½. No hehhheh.. Hupsista keikkaa. Ei ihan kiinnostanut tämä aine, ei :D Todistuksessa oli ysi luokan jälkee 9, mut nyt kuulemma tulee 6, että. HUPS.
Historia: 7+, mä oon tyytyväinen tähän.
Uskonto: 7½.. joo, älkää kysykö, en tiedä O_O Olin ihan WTF ku näin numeron. Mut en sit tie kui todistuksee tulee pelkkä 7 o_o' Tosi raukkamaista >8|
Äikkä: Mä sain äikästä paremman ku viimeks.. 45/60 = 8½ ! Aineistopohjasesta aineesta 8½, lukiossa! Hei c'moon ihmiset! arvatkaa kuka on ittestään aivan helvetin ylpeä! >w<
Toi fysiikka vaan latisti kaikki.. Mä olisin vissii pisteen tarvinnu päästäkseni läpi. Niin lähellä, mutta niin kaukana. Saan nyt perjantaina mennä kaupungille hakee cossi tarvikkeita, mut muuten tosiaan oon nenä kii fysiikan kirjassa. Mua stressaa ihan hirveesti ja näin painajaistaki jo siitä, että kusin sen. Äitiki on selvästi ollu nyt eilisestä asti tosi tiukkana. Mä en ymmärrä. Se sanoo aina, ettei jaksa huutaa tai ettei haasta riitaa ja se tekee niitä molempia kilpaa.


Genkaku ja hänen taideteoksensa.. Meillä on kuviksessa ykkös kurssi ja se on kuvatulkintaa. Ensin pitää kirjottaa mitä mieleen tulee ja sit piirtää siitä. Mä sitten neropattina kirjotin 2 eri tulkintaa ja keksein 2 lisää ja yhdet ei saanu edes ensimmäistä aikaseksi. Mä en voi sille mitään. että inspiroidun joskus turhanki paljon ; - ;'
En jaksa selittää mitä toi mun tulkinta on, mutta sen kanssa kävi hauskasti. Noi sossut, manalaan vetäminen ja enkeliksi nouseminen oli täysiä läppiä. Alunperin siihen piti tulla seinällä roikkuva inhminen joka valuu verta.
Opettaja sitten kiersi ja kaarsi luokassa ja pysähty tietty kattoo, että mitä oon saanu aikaseksi, niinku se kaikilla tekee.
"Noi.. sossut on sitten ihan läppiä.."
"Hei älä nyt! Kyl mun mielestä voit ottaa neki mukaan siihen kuvaasi! Ne tuo hienosti ton tulkittavan kuvan nykyaikaan. Jollekki saattaa oikeesti tulla tommonen olo sossuista, et vaik ne haluu auttaa ni ne tuntuu vaan ahdistavan entisestään! Toi on opetustilanteessa aivan loistava kuva, että piirrä ihan rauhassa ne sossut sinne vaan. Joillekki muille saattaa aueta paremmin, et näinki voi tätä kuvaa tulkita!"
Voitte kuvitella et meinasin vetää sen tuolin kanssa ympäri O__O Ja btw. toi on sit pelkkä luonnos. Voin koittaa ottaa paremman kuvan valmiista työstä joskus..Hox. Yrittää.


Bändirintamalla menee taas ihan hyvin. Meillä on kolmas biisi työn alla. En vaan voi sille mitään, että joskus multa menee hermot niihin kahteen, mut sitku ne jaksaa keskittyy ni ne on aivan mahtavia. Mäki olin nyt viime treeneissä ihan "Miten helvetissä tää kohta soitetaan?!" lopulta me hiottiin sitä yhtä saatanan kohtaa varmaa puoltuntia, kitaristi veivas basson osuutta ensin, rumpali veti viereiseen pöytään tahtia ja lopulta ne siirty soittaa oikeet osuudet. >w< Ja nyt, osaan sen kohdan vaikka unissani. Kekekeke.
Mun rakas lapsi sai uudet kielet. Fenderit eli ne löystyy taas ihan pian - vielä enemmän mitä uudet kielet yleensä. Voi mun korvia ku ne huusi hoosiannaa siitä puhtaasta soundista mitä uudet kielet päästi *leijuu pilvilinnoissa.* Entiset, vanhat kielet toimii nyt sitten varakielinä, koska meen kitaristin benttonista oli yks kieli poikki, ni vaihdettiin ton fenderin vanha kieli siihen. Benttonista puheen ollen.. se on noin 15cm joka suuntaan mun bassoa pienempi, kaula on varmaan puolet pienempi ja se paino. Se ei paina mitään ja se on sentään sähköbasso! O___O Voi herranen aika mä en osannu soittaa sillä + sitten, että se on d-vireessä ni kuulosti ihan hämyltä mun korvaani.. Mut kyllä silläki sit oppi soittamaan kunnei keskittynyt siihen, että se on aivan paskanen, se on pieni, se ei paina mitään ja se kuullostaa alkuunsa typerältä.
Ja taas, koska on koulu aamu ja mun pitäs hiljallee pitää kiirettä, ni tää blogiteksti loppuu töksähtäen. Anteeksi~

- See you! >w<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!