16.4.2012

AA! mun on pakko hehkua tännekkin nyt sitten... Okei, oli kiva päivä, ellei muutamaa ottanut huomioon. Saatiin ensinnäkin kokeet. Oon ihan pirun ylpeä ittestäni!

Hello again! I have to tell what happened today! I'm so proud of myself! We get our test back today! So. Here is numbers!

Englanti (English): 5
Historia (History): 5
Matikka (Mathematic [long]): 8-
Uskonto (Religion): 8-
Maantieto (Geology): 7
Fysiikka (Physics): 7 ½

Toi englanti nyt oli mulle ihan normaali, kuten huomaatte, se ei oo mikään kovin hyvä *kehkeh*. Maantietoki oli ihan normaali, en odottanut yhtää enempää tai vähempää, mut sit nää yllätykset. Ensinnäkin mikä hitto toi matikannumero on! Mä en oo IKINÄ kuvitellu, et saisin noin hyvän matikasta! Olin ihan hiton ylpee. Valehtelematta meinasin alkaa itkee ku sain ton nassun eteen. Kaveritki kysy, että "mikä sul on hätänä?" ja mee opettaja vaan hymyili!
Uskontoki tuli mulle suhteellisen isona yllätyksenä. Luulin, et sielt tulis joku kutonen. Kokeessa oli meinaan 4 vaihtoehtoa ja kaks piti kirjottaa, esseitä siis. Kirjotin Marthi Lutherista ja Kristinuskon asemasta Afrikassa. Jälkimmäisen lopussa luki viel kaikenlisäks "HYVÄ!" @ w @ Genkaku hyppi taas seinille.
.. Mikä HELVETTI toi historian numero oli! Ette tie millanen pettymys. Tiesin kyl, et se koe meni päi persettä, mut et noin pahasti. Sain kokeesta 2p.. Esseestä en yhtään! "vastaus ei vastaa kysymykseen" >__<' KYL SE MUUTEN VASTAS! Äh. Ihan sama.
Fysiikasta oon ihan ilonen. Saatan saada kurssista 8 todistukseen, ku oon mielestäni ollu suht aktiivinenki tunneilla. Toivotaa parasta ja pelätään pahinta! ^^

So, the english wasn't suprise. I know, that number won't be good. But i'm still happy, 'cause i got approved to it. Mathematic's number WAS a big suprise! I never think that i could get so good at long mathematic.. I'm so happy and proud of myself! ;ww;
Religion was as big suprise as mathematic's number. It's same reason than in mathematic. In the test, our job was write two essay and we have four topics. End of my first essay, teacher was writed "GOOD!". I just jumped to the wall. I was happy! >w<

History's number was really big, negative suprise. I got only 2 point at the test.. Heh.. I don't know how my aswer didn't answered to the question.. uwu'' Ärär.
Physics wasn't suprise. I know, that i will get some good nubert to it and so i did. I hope that it will rise to 8 in the certificate. It's good to live in hope and dead to religion, right?

Nyt viel loppuun se toinen juttu mikä mulla oli kerrottavana:
Mä sain kesätöitä! Meen samaan paikkaan, eli tohon Saleen, missä olin pari vuotta sitten. Nyt se kauppias / mun työnantaja on onneks huomattavasti mukavempi ku se edellinen. Pitää vaan mennä huomenna tai tostaina (?) hoitaa ne paperisodat, ennenku unohdan >w<'

And now, in the end, the last thing which i must tell:
I got a summerjob! I go to same place, where i was two years ago. Now my employer is much more nicer than then. I hope that everything will be fine. I should only go to do paperworks in this week. I hope, that i remember to go X]

-
See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!