8.4.2012

Easter

Mun pääsiänen.. Hmm.. Loma ? Nope. Miten mä aina onnistun tunkee mun lomat täyteen tekemistä! Jos mä en matkusta suomen sisällä, ni mulla on koulujuttuja, jos mulla ei oo koulujuttuja ni mulla on cossit keske tms. Ja nyt toi viiminen piti paikkaansa. Oon perjantaina ja lauantaina tehnyt sitä asua vähintään 8h / pv. Työstämisestä voitte lukea täältä.

Tää blogin ulkoasun muuttaminenki on siksi vähän jäänyt. Nyt sentään sain värimaailman taas päätettyä. Mietein kauan tulisko siitä musta vai sinisävytteinen. Sininenhän siitä sit loppuviimeks tulee.
Stressi on tullu kans osaks pääsiäistä.
"mun pitää tehdä sitä tätä ja tota"
"toi ja toi pitää ostaa"
"oon sille ja tälle velkaa siitä ja tosta sitä ja tätä"
".. saankohan mä rahaa tarpeeks"
"ainii Kupliiki tulee.. en voi pyytää kauheesti enne sitä, mut ne täytyy silti maksaa"
Raha on ikuinen ongelma. Mä oon tottunu elää kieli vyön alla, meidän perheellä ku ei oo oikee koskaa ollu rahaa mihinkään "ylimääräseen" ja nyt kun mulle ostettiin uus sänky yms. ni oon entistä varovaisempi sen suhtee, mitä uskallan pyytää ku tohon coniin kuitenki uuppoo tosi paljon rahaa... *yniyni*. Kaikenlisäks mun hammaski on kipee..! @ . @

Anyway. Mulle ei tosiaa oo tapahtunut mitään kummempaa, enkä jaksa paasata mun kaikkia ongelmia teille. Ei ne oo teidän murheita ^^ Nyt lähinnä ootan kauhulla jakson alkua.. Mulla on ihan hirvee jakso tulossa.
Äikkä: ei tuota kauheeta ongelmaa, ellei oo kielioppi asiaa
Enkku: 50% kokeesta läpipääsy raja ja en oo siin mikää hyvä muutenkaa
Ruotsi: ^
Matikka: Pitkä matikka on aina pitkä matikka..
Fysiikka: LASKEMAAN! Toivottavasti olis ees suht easy juttu
Psykologia: Saan siitä järkeilemällä 8, joten ei tuota mitään kauheeta tuskaa
Musiikki: JEE /,,/
Siinä ne sit oliki. Onneks mul ei oo kemiaa viel noitte lisäks. Kuolisin ihan tyystin. Mut niin. Noi enkku ja ruotsikaa ei olis ongelma, jollei siinä olis tota 50% läpipääsy rajaa kokeessa. Nyt ootan kauhulla sitä, mitä saan tosta nykyt olleesta kokeesta. Muutenki ne fysiikan uusinnat sotki mun koeviikkoon valmistautumisen ihan kokonaan. Historia ainakin meni ihan penkin alle, samoin se enkku. Uskonto ja etenki maantieto tuntu menevän tosi hyvin siihe verrattuna, mitä luulin niiden menevän. Kumpa saisin jotai 7-8 pintaa noista ; _ ; Matikkaki huolestuttaa. Se tuntu liian helpolta kokeelta, nii ja se fysiikan kolmos kurssi.. Seki meni ihan jees!


Tänään mun suunnitelmat painottuu aikalailla IT- videon tekoon ja sit ton cossin työstämiseen. Meen varmaan myös kruisailee mopolla, nytku haettii se eile talvisäilöstä ^^ Pitää vaan odottaa et veli kiristää siitä ketjut. Niidenhä pitäs liikkua max 2cm.. ja noi ketjut liikkuu ainakin 7cm .. hehheh. HUPS. Sitäpaisti. Mä sain kokee taas sen hienon "näin heitämme perää" tunteen. Vittu ku meen piha oli liukas. Mopo vetää sellastä S- mallista uraa. Mut enpä kaatunut! Onneks. Olis tullu rumaa jälkee ku siin jääs oli viel kivii kaike lisäks. Ois menny kauniit -muovi- katteet ; __ ; En mä pidä ittelläni niin väliä. Jalka ois vaa raapiutunu verelle, mutku se mopo on mulle tärkeempi. Se on niit harvoi juttui, mitkä saa mut tuntee itteni vapaaks. Saan vaan ajaa, kanttailla ja vääntää kahvasta. So simple. Ja poliisitki luulee mua kevari kuskiks ni ei ne ees pysäytä. (Kyllä, oon ajanut niitä vastaan vahingossa 60km/h ^^). Ah. Voisinki lähtee samantien ajamaan johonkin. Yksin se on vaa tylsää uwu' No. Täytyy kattella!

- See you

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!