2.4.2012

Reading and Studying.

Teksti sisältää tuotesijoittelua.

Hehee... Mua naurattaa. Stressi on selvästi purkautumassa nyt ku on enään pitkänmatikan koe jäljellä, sit alkaa 5pv loma! *victroy dance around the house* Anyway. Kyllä sen silti huomaski, että oon ollu stressaantunut. Painajaisia, en oo syöny ku ehkä kerran päivässä puolikkaan perunan, oon lagannut kokoajan yms.
Stressistä puheen ollen, oon miettinyt miks musta on tullu aivan HELKKARIN arka ratsastaja ? O_O Mä uskallan kyllä mennä juoksee hevosten kanssa mutaan, johon uppoon polviini myöte, pidän hevosta joka nousee pystyyn, meinaa lähtee käsistä ja meinaa litistää mut seinän väliin (kiitos Manu kun teit sen kaks viikkoa sitte <3).. Mut mä en piruvie uskalla enään laukata maastossa! Okei, tilanne olis ollu eri jos mulla olis ollu joku muu ku Tuisku. Tuisku oli kyl kiva ja näin, se oli ihan hirmu kiltti maastossa, mutku ne mielikuvat haamuili mun takaraivossa. "Se juoksi syysriehassa kaverin yli" "Se innostu juoksuttuksessa kaverin perään ja potkas hokilla yhtä tuttua, joka joutu siksi teholle". Yritän nyt kuitenki kasata mun itseluottamuksen. Ei se oo meen ratsastuksenopettajallekaan meinaan kivaa jos se joutuu vahtii mua ku viisvuotiasta. Maastossaki se sano taas kolmesti, että mä uskallan kyllä hengittää. Onneks se silti ymmärtää... Jos näätte pientä, sitruunankeltasta itseluottamusta valetaas unirätin kanssa itkuisena ni.. voitteko palauttaa sen takasin ? Äiti kaipaa sitä jo <3 ; w ;


En just nyt muista mikä päivä se oli, ku maistoin elämäni ensimmäisen kerran terveellistä valmisruokaa! Se ei kieltämättä ollu mikään ihana kokemus, ku unohdin kattoo kui tulista / mausteista toi oli.. Se oli 2/3 ^^' Ja mähän en tykkää kauheen mausteisesta. Ruuan täytyy maistua joltain, muttei liikaa. Ja toi tosiaan maistu hiukka liikaa mun suuhuni. Muuten se oli kyl tosi hyvää!
Se sisälsi jasmineriisiä ja kanakastiketta, jossa oli chiliä, paprikaa, corianteria, jotain, jotain ja jotain ^^' Mä en kyl tie mihin väliin ne sen katkaraputahnan sai..? ô_o' No, kuitenkin. Jos tykkäät tulisesta ruuasta, etkä jaksa tehdä ni suosittelen maistamaan tota. Se oli ihan hyvää kyl muuten.
Tuotesijoittelu loppuu.

Onkohan enään päivää, jolloin mulla EI olis kamera kädessä ? Musta tuntuu, että kuvaan vaikka yksittäisiä muurahaisia nykysin, jos en muuta keksi. Mun tosiaan piti taas lukea maantiedon kokeeseen, mut otin kameran kauniiseen käteen. Laatu kusee, koska se on otettu ikkunan läpi ja ikkuna oli.. no .. paskanen.


Koeviikko oli ja meni- melkein, se matikka on yhä jälellä. Musta tuntuu et kusin kaikki muut paitsi maantiedon ja fysiikan. Uskontoki tais men ihan jees, mutta toi matikka, enkkku ja historia. Ei hyvää päivää. Enkusta pääsisin muuten läpi, mutku se 50% läpipääsy raja.. En yhtää tie, miten se meni! Pelottaa hiukka. Mut toivotaa, et pääsisin ees läpi tyyliin siitä historiasta ja sit matikasta. Matikkaan yritän nyt panostaa, koska siin on suhteellisen helppo alue ja sivujaki on vaan 50. Se on oikeesti tosi vähän, koska teoria sivuja on ehkä.. 30 tosta määrästä ellei vähemmänkin.


Eilen kävin lainaamassa japanin kirjoja. Aattelin alottaa nyt sen opiskelun tälläi itsenäisesti ni en saa siit mitää stressii, mut opin kuitenkin. Noissa oli mun mielestä ihan käteviä harjotuksia, sanoja ja lauseita. Sit tosta kuvasta, toinen ylhäältä katsottuna on oikeesti hyvä jos lähdet japaniin. Siel oli meinaan kaikki hotellin tilauksesta kulttuuri selittämiseen, tyyliin miten voit ostaa junalipun ja näin. Sitäpaitsi, mä olin yllättynyt ku siin sanottiin, ettei suomalainen GPS toimi Japanissa.. OwO Hassua. No, tiedämpä vähän mihin varautua sitku puoltoista vuotta viel menee.


Koeviikon ohella oon myös lukenyt tota Fowlia. Se on jäänyt vähän unholaan ku oon yrittänyt yhden illan ennätyksiä kokeissa. Unohdin meinaan tyystin lukee ajoissa koeviikkoon ku ensi oli ne uusinnat, sit oli ne kaks eri fysiikan koetta yms.. Ei hyvää päivää. Siks ne historiat yms kusikin.
Ylipäätään Fowlit on ainoita kunnon kirjoja joita jaksan lukea. Ne on mielenkiintosia, mut jokasella sivulla ei kuole ihmisiä. Liika mättääminen on tylsää, samoin ku se, että mitään ei tapahdu. Oon lukenut Fowleista vaan Ikuisuuskoodi:n kokonaan, mut tää "Tehtävä pohjoisessa" ei oo ollenkaan paha. Harmittaa vaan, etten alkujaankaa oo lukenut niitä järjestyksessä.

Btw. Mun paino on tippunut taas kilolla <3 Jee, kyl se siit viel 5kg tippuu kunha jaksan vaa yrittää ! ^^ Nyt meen kylläki valmistautuu kouluun lähtemiseen. Onhan mulla aikaa, ku bussi lähtee vasta 11.45, mut pitää tässä välissä käydä suihkussa sun muuta. Ah, nää välipäivät on ihania koeviikossa. Tänään ei oo ku matikan kertaus ja huomen on pelkkä koe ja sitten.. LOMA! >w<

-See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!