31.5.2012

Last day, the best day, right?

Hei pienet pulliaiset! Päivät on taas menny kauheen nopeesti.
Hello, my little friends! The days are passed again so quickly! I'm sorry that i haven't update in eglish :<


Viiminen koeviikko oli ja meni. Mun tunnelmat oli ihan oudot. Ei tuntunut yhtään koeviikolta ja siks kusinki suurimanosan kokeistani. Inhottaa ihan pirusti. En millää olis halunnu men kesäl uusintaan, mut todennäkösesti joudun. Sen näkee tänään kun saadaan kokeet ja todistukset. Jos jonkun joudun uusimaan ni se on mitätodennäkösemmin englanti tai ruotsi -ellei sitten molemmat. Äikkä mulla ainakin meni ihan penkin alle, samoin ku matikka. Musiikin koe jopa saatto mennä ihan hyvin samoin ku psykologia.

The last examweek was and went. My feelings wasn't good and i think that i have to go to do few exam again at summer. I think that exams which i have to do again is english or swedish- or both. I'm worry about it, becouse i didn't want to that. I hope that my mother wont shout too much. My finnish exam suck also, but i think that my math's, music's and psychologys' exams didn't go so badly- i hope so.



Koeviikon aikana oli myös yks muu, melko mielenkiintonen seikka menossa, sillä mä olin kipeä. Mun ääni ei kulkenut yhtään, mun kurkkuun sattu niin paljon, etten voinu edes niellä ja yskein vähän väliä tosi rajusti. Sen yskimisen takia meinasin jopa oksentaa muutamaan kertaa. Nyt oon kuitenki jo paranemaan päin siitä neljän päivän helvetistä. Meni sopivasti kesäloman alkuun pois moinen! \o/

At examweek i was also sick. I couln't speak and i coughed so much that i almost threw up. My throat was really sore and sometimes i couldn't eat or drink well. Only way, how i helped myself
was that i drinked something hot- like warm juice. Hopefully my feel is now much more better so my
summerholiday can start! nwn



Mä oon puhunut teille myös siitä IT- videosta, enkö ? No. Meillä oli kaks päivää aikaa tehdä se loppuu ku tyypit hoksas, et "hei! vaihdetaanpa idea!" -.- Mun ainoo ehto oli, et saan kuvata, etten joudu näyttelemään ja nyt ne _pakotti_ mut näyttelemään siinä. Mua hävettää ihan helkkaristi. En tykkää yhtään esiintyä kuvissa / videoissa yksin ja se on sitä mä siinä teen. Yhdessä kohdassa oon muiden kanssa, eikä se ollu niin paha, mut nyt se kaikki mielenkiinto kohdistuu siinä alussa muhun. Ja mä näytän kaikenlisäks ihan kamalalta ; ___ ; Onneks mun ei oo pakko nähdä sitä videoo ollenkaan. En kuuntele siitä arvostelua meen opettajalta enkä kato sitä salissa. Hngh. Voi kuullostaa nirsoilulta, mutta ei mahda.

I have talked about our IT- video, right ? Well. We had two days time to do it and then others of us deside to do all again. So we change idea of video. Only stipulation, that i became to do that curse, was that i can videotape that. And now, they say "you have to be in that video". I don't shame anything else so much than be in video or picture alone. I hate it. I don't like it at all. But i couldn't say anything against to them. I won't listen to reviews or look it at school. It maybe sounds like pickly, but no can do.

Meillä oli lauantaina myös viiminen ratsastustunti. Oli ihan hubaa ku mentii ilman satulaa. Mulla oli jo tutuks tullu Poitsu ja oon oikeestaa yllättyny miten meil alko sujumaan niin hyvin kaikki kunhan menin sil muutaman kerran peräkkäin o-ô
Anyway. Me siis tosiaan mentii ilman satulaa. Oli puomikujaa, piti peruuttaa ja nostaa sitten laukka, mentiin lävistäjillä lisäyksiä, hypättiin pari kertaa yks 20cm korkee ristikko (hui mikä korkeus! ^^') ja tällästä. Jollai ihmeen kaupalla Outi ei kuitenkaa alkanu rääkkäämään meidän reisilihaksia eli ei jouduttu keventämään _yhtään_ ilman satulaa. o-O' Outoa. Mut kokonaisuudessaan se tunti oli tosi mukava ja mitään ei kenelekkään sattunut - mikä on myös meidän kanssa tosi harvinaista ! Nyt pitäs sitte syksyy asti odottaa, että pääsee seuraavan kerran hevosen selkää.

I'm sorry, but i won't translate this all x-x' But we have our last riding lesson and we ride without saddle. That was fun, really. For example, we jumped little bars (is that right word ? O_O') and some dressage stuff. It was miracle that Outi (our riding teacher) didn't tormendet our thigh muscles! Usually she puts us to lighten even if we do not have even a saddle but in this time she doesn't do that-  luckily !
Now we have to wait to autumn so that we get to ride again. So long time without horses! Unfair! D:


- See you!
(pitäkää hauskat päättäjäiset ! / keep fun closing ceremonies!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!