2.7.2012

Friends, meets, GazettE and Mucc

Otsikko kertoo mun viikonlopusta varmaan enemmän ku tää tuleva päivitys, mutta ei se varmaa teitä haittaa ^^' Hehe. Hups.
That title tell more than this update to you about my weekend but i think that it won't disturb you.


Perjantai:
Lähdin 10.07 junalla kohti tamperetta. Mulla oli mukana Alice Ninen Saga- cossi mukana, basso ja vaatteita yms. tärkeetä. Juna-asemalla tapasin Even ja sen poikaystävän, eikä mun tarvinnu istuu junamatkaa yksin ku Tatu eli Even poikaystävä istu vieressä. Oltiin suht. hiljaa ku kumpikaa ei juur tuntenut toisiaan. Kyl me jotai puhuttii ja naurettiin sille ku eessä istuvalta lapselta tippu kumi lattialle ja Tatu säikähti sitä. Oltiin molemmat meinaan puol unessa ja kuunneltii musiikkia ni oli ajatukset ihan muualla :D Ja muahan ei saa säikäytettyy mitenkää helposti ellen oo täysin ajatuksissani.
Kunhan pääsin tampereelle ni oottelin Minnaa hetken asemalla ja ku nähtiin ni otettii bussi ja lähdettiin viemään mun kamoja sen luokse ja sieltä sit lähdettii seuraavalla mahdollisella bussilla takas kaupunkiin, josta se tosin jatko hoitaa omia vero-juttuja ja mä menin sytlmään aamupalan/lounaan mäkkiin = ranskiksia |D Odotin ruokaa varmaan puoltuntia ja siinä välissä Sanniki ehti tulee seuraksi ja jälkeenpäin Tinjaki liitty seuraan. Mentiin nelistään sitten lopulta syömään Panchovillaan ja sielläpä riemu ratkes. Pääsin loistaa mun ajatusten kanssa. En ihan taas aatellu ennenku sanoin ja koko porukka repes.
Kuudelta mentiin hakee Satu rautatieasemalta ja siinä paikkeilla lähdettiin takas Minnalle ku sen piti mennä ysiks töihin. Sadun ja Allin, eli Minnan kämppiksen kanssa jäätiin sitten kämpille. Puhuttiin Sadun kanssa vähän sitä sun tätä lauantaista ja tulevasta miitistä. Oli kummallakin niskakarvat vähän pystyssä siinä vaiheessa.  Mä nukahdin sitten pari kolme tuntii aikasempaa ku Satu ja ennenku Minna ehti edes kotio. Heräilin kyl kahdentunnin välein, mut siitä ei puhuta.

Friday:
I left to Tampere at 10.07. I went by train and nex to me sat one of my friends' boyfriend. It was nice. We didn't speak eachother much, but still. When i was at Tampere i waited to Minna for little and then we take a buss and went to her place. I left my stuff there and then we take another buss and go to city. Minna gone to investigate her affairs and i went to eat with Sanni before we met Tinja too.
At six we take Satu from trainstation and left to Minna again. Minna go to job and i stay with Satu and Alli to Minna's place where we spoke with Satu about tomorrow's meet what we didn't wait so much.



Lauantai:
Me oltiin lauantaina tosiaan The GazettE- miitissä ja mua ahdisti enemmän ku osaatte arvata. Heti alussa meinaski tulla 3 paniikkikohtausta, muta kyl se siit sit onneks rauhottu ku sain huuleni melkeen rikki purtua. uwû' Miitissä tutustuin tosi mukaviin ihmisiin, esim Enzeru ja Neo-giri'in. (Galleria niccejä nuo siis). Toki siellä oli sit myös Merokko ja sen kaveri, jotka oli tosi mukavan olosia, harmi vaa ettei tullu puhuttuu niiden kanssa niin paljoa. Saatto tosin johtuu siitä, että pelkään uusia ihmisiä henkeni kautta -siitä ne melkein paniikkikohtauksetki johtu- ni en uskaltanu alottaa keskustelua.
Miitissä tunsin oloni tosi ulkopuoliseks, mut onneks sit illalla ku päästii taas Minnalle ni olo parani vähän. Istuin tosin sormet korvissa ja silmät kiinni lähes Reikun sylissä ku porukka pelas kauhupelejä |'DD "anteeks jos mä ahdistan mutku.." "ei se mitää.. oo siinä vaan". Viimeyönä sit näiki siitä hyvästä painajaisia vaik olin jo kotona ja sillai.. Anyway. Pelien jälkee minä, Reiku ja Satu alettiin kattoo Gazetton liveä about 12 aikaan. Moshattiin sitten niskamme kipeiks ja muuta, mutta oli ainaki perkeleen kivaa vaikka vieressä istuva Satu tuntu naamapalmuavan meitä kokoaika. Ei se mitään. Siinä kolmen aikaan me sitten päästii loppuun kunha itkettiin Rukin sydämmellisyydelleki ensi ja kirottiin miten usein Reita vaihtaa livessä bassoa "taas se vaihto sen.. ja taas.. ja taas. Kato nyt sil on sama.. ja taas" mut siis sehän on virityksestä johtuvaa.
Kolmelta minä ja Reiku alettiin miettii ropeideaa ja päädyttiin roolimaan Muzettoa paperille. Se oli/on hauskaa kieltämättä. Tästä ropesta johtuen mulla on aikeissa tutustuu Mucc'n nyt paremmin.

Saturday:
We were at The GazettE- meeting. Okay, right name was Sixth guns but whatever =w='  I'm haunted more than you believe and i took almost 3 panic attack becouse i scared new people. At meeting i still acces to few of new people. They were so nice.

At meet i felt myseld verry outsider, but it went better when we go to Minna's place. There i sit almost my friend, Reiku's, fathom when they played horror games. After games we (me, satu and reiku) watched GazettE's live and after it me and Reiku started to roleplay Muzetto (mucc x gazette) to paper. It is/was very fun and now i will take more informations from Mucc. ^^


Sunnuntai:
Meillä oli alunperin ideana photoshootata Alice Ninenä, mutta se sitten vähän jäi ku porukka oli enempi ja vähempi väsynyt ja laiskalla tuulella. Minä ja Reiku jatkettiin roolaamista siihen asti, kunnes sen piti lähteä bussiasemalle ja kotiin. Katottiin me ohessa yks Alice Ninen livekin. Mun oma juna lähti siinä 18.07 kohti poria. Kyseinen junamatka tuntu elämäni pisimmältä vaikka kuluki tosi mukavasti Reikun kanssa roolatessa. Olin nukkua koko matkan, mutten antanu ittelleni siihen lupaa. Just kun tuli kuulutus "We will arrive in Pori", mulla alko soimaan Miseinen mp3:ssa. Voitte vaan kuvitella miltä se tuntu ku olit väsynyt, vittuuntunut, oli kuuma, halusit kotiin nukkumaan, kaikesta huolimatta suhteellisen kiva reissu takana ja sit alkaa soimaan Miseinen. Hyvä, etten alkanut itkemään siinä vaiheessa. @_ @

Sunday:
We had plan to photoshoot at Sunday but we were too lazy and tired to do it. I and Reiku continued our roleplay and another ones watched Alice Nine's live too. My own jorney to home start at 18.07 when my train left. I roleplay and almost fell in sleep in train.

When the annoucement "we will arrive in pori" came, my mp3 player started to play GazettE's song "Miseinen". I almost start to cry. I was tired, i want to home and was hot and awful feeling and then it started. My feelings was very discordant becouse the jorney at Tampere were kind of good. I was still very happy when i was home.



- See you!

3 kommenttia:

  1. Vou, ensimmäine kerta ko joku sanoo Meroko ja sen kaveri :D yleesä se o the fame Nyamo ja sen joku kaveri :DDD
    Suosittelen Mucculta kappaleita Libra, Ware arubeki basho ja Saishuu ressha jotka on lemppareita :D (ite tutustui muccuu muzetto-ficcujen avulla...)
    Ps. http://www.youtube.com/watch?v=2nUf6wpgzCg&list=FLN2Gp30rHZbyv_pGoDCKfig&index=48&feature=plpp_video :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi! Mun piti lisätä Nyamo kyl perää, mutku menin ja unohdin nickin >'D mä oon kuunnellu jo hetken aikaa Muccua, mutten fanittanu niitä mitenkää isosti. Libra on kiva kappale, mut noi kaks pitää kuunnella! :D Hajosin tolle videollekin |D Tatsuro on ihana, pieni apina <3 (pieni.. kaveri on sentin mua pidempi >8.) ja Muzettot on hyvä tapa tutustua Muccuun. Ah. Rakastan Nokkun kirjottamia ficcejä :<

      Poista
    2. Tatsu on pieni, se o hei saman mittane ko mä ja suaki vaa senti pidempi :D mulla oli joku toinenki hyvä randomvideo mut en löytäny sitä :D

      Poista

Tell me, what you think!