20.10.2012

Just something.



Viime sunnuntaina 13.10 , eräs neitokainen oli taas meillä. Ei me juur mitään ihmeempia tehty. Luettiin psykologiaa, nukuttiin, leikittiin ja käytiin lenkillä. Essi tosin hokas, että vaikka mä en olis läsnä, ni esimerkiksi isoveljeni ei häntä syö. En tie miks se pelkään meidän porukoita niin paljon o-o'
Karvakorva kuitenkin mittas mun kanssa, että kumpi se pomo olikaan. Energiapiikin iskettyä, koitti Essi komennella mua _haukkumalla_, että "jos nyt tulsit leikkimään ku mulla on tylsää!". Nousin tuolista ni koira oli vetäny kolme rundia taloa ympäri |D Totesin siis, et olis paree viedä se pihalle.
Kokonaisuudessaan se sunnuntai oli kuitenkin tosi kiva päivä. Ton koiran kanssa oleminen on jotenki tosi rauhottavaa, vaikkei se muutaku olis. Etenkin Essin .. tyhmyys, suoraan sanottuna, on tosi herttasta. Sunnuntainaki se meinaan meni nukkumaan mun psykan kirjan päälle (joka oli sängyllä) ku kävin vessassa. Palasin ni alko kuuluu "tampstampstamps" ku häntä hakkas patjaa. "En mä mitään tee ~ !"


Koeviikon tulokset saatiin maanantaina. Oon ihan .. hirveen ilonen. Toi ykkös jakso tosiaan oli ihan täysin helvetti. 9 kurssia ja läpi pääsin ainakin kuudesta ! Sain jopa sen fysiikan läpi ! 6- ! Oon niin pirun ylpee. Joo. Tiedetään. Historiaa ei olla saatu vielä takasin, koska opettaja on taas jossain ja sain matikasta ja ruottista 4. Ruottissa se jäi kahdesta pisteestä kiinni ja yli puolet reputti sen kurssin taas. Se tosin on kuulemma lukion vaikeinpia ruottin kursseja so . Matikan vektorioppiki on samaa. Mua vaan inhottaa. Tää oli mun elämäni eka matikan nelonen .. Mä luulin, ettei sitä päivää tulis, mut .. tuli kuitenkin.

Koe - | kurssiarvosanat:

Äikkä: 8½ | 8 (oon tästä hyvin katkera, koska sain yhdestä palautettavasta tehtävästä 8½ ja yhdestä tunnilla tehdystä kirjotelmasta 9)
Ruotsi: 4½ | 4
Matikka: 4+ | 4
Fysiikka: 6- | 6
Bilsa: 5½ | 7 (älkää kysykö miten mä tän tein, mut niin siinä kävi)
Uskonto: 9- | 9
Historia: ? | ?
Musiikki: 8 | 9
Liikunta: "7" | 8 (eka liikunnan 8 elämässäni <3)




Tää jakso on alkanu ihan hullulla tavalla. Oon ihan hukassa kaikkien asioiden kanssa. Ja tulee kamala kiire taas tehdä kaikki. Onneks on tällähetkellä vaan kaks palautettavaa tehtävää, mut on uusinnat, on sanakokeita, tulee psykologian neuropsykologian koe . Argh. Sitku en tie, että saanko jatkaa tossa ruottin neloskurssilla niiden kahden nelosen takia. Tai siis lähinnä, että pääsenkö uusinnoissa ruottista läpi.
Tossa matikassakin alkaa tulee sellasia kaavoja, että alan hiljalleen ymmärtämään, että luen oikeesti pitkää matikkaa. Se todellisuus iskee vaan aika rumasti vasten kasvoja ja mietin, että pitäisköhän mun harkita ajoissa lyhyttä matikkaa, etten jää jälkeen.


Tosiaan. Nyt alan panostaa tohon ruotti kolmosen läpi pääsyyn ja jätän sen matikan nyt toissijakseksi. Käyn mielummin sen kurssin uudelleen ku ruottia. Se johtuu ihan siitäki, että matikassa saan jatkaa nelosesta huolimatta, mutta ruottissa en enään, enkä halua toista hyppäriä tähän jaksoon ! Todennäkösesti tää menee siihen, että luen sanastot huolella ja opettelen ne. Ei mulla ton kieliopin ymmärtämisessä ongelmia oo kovin paljoa.


Vaikka kuva ei siihen liitykkään, voisin hiukan kertoilla talli- kuulumisia.
Oon menny tosin paljon nyt Poitsulla, mikä on ihan hyvä, koska haluun treenata sillä niin paljon ku mahdollista. Tarkotuksena olis päästä kisaamaan sillä 70cm rataa ens kisoihin, jos ehdin vaa hyppää sillä. Viimekerralla sain jo Outilta kehuja. "Jos ne, jotka ei saa Poitsua liikkeelle, näkis nyt miten meet. Ne hihkuis varmasti innosta "MÄKI HALUUN SAADA SEN MENEE NOIN!". Oot kyllä saanu sen kanssa jujusta kiinni ja menee tosin hyvin".
Tänään hypättiin tosiaan ja olin taas Poitsun selässä. Alku meni tahimiseen, keskiosa tunnista meni hyvin ja loppu yllätti kaikki. Tunsin päädystä ku tajalat lähti polkee kunnolla alle ja kaks askelta ennen sarjan a-osaa tuli kunnon pyrähdys, pukki, askel hyppy. Hypyn jälkeen oltii pää alhaalla, Genkaku ties missä helvetissä ja suokkipojan perse lentää sit kunnolla ! Endorfiini mittari pasahti varmaa rikki, koska olin ihan sillai: "voi helvetti. tää on hauskaa" ja sit revittiin pää ylös. Kattelin muiden ilmeitä, jotka lähenteli lähinnä "O___O''- tyylistä. Poitsu tosiaan on tallin laiskin hevonen. Krhm.
Sit mentiin uudelleen ku ohjaaja (joka oli "sijainen" ku ratsastuksenopettaja on hesassa) sai sanan suustaan. Ja eiku sama lähtee taas rullaamaan. Lopulta se meni siihen, että kävelin päätyyn, kolme askelta ennen pyysin hevosen raviin, hypättii 60cm este ravissa. Kyllä. Mielenkiintonen hyppy. Sen jälkeen roikuin melkein kuolainrenkaassa ja hidastin laukasta raviin. Tässä kohtaa olin tosin jo antanu raipan pois. Sit me mentiin hyvin loppu rata. Oli kyllä hauskaa ku Selin totes: "todistakaa tämä historiallinen hetki kun Poitsu menee radan ilman tiputuksia ja raippaa !". Kotiin päästyä jokanen paikka kropasta hakkas ihan hulluna ja sain ruokaa ni simahdin saman tien, että kroppa tosiaan oli menny aika koville sen pukki-ryöstö-jutun jälkeen.

Tylsyyden inspiroimana oon käyny myös kuvaamassa.






Kokonaisuudessaan mulle ei kuulu mitään ihmeempää. Koulussa menee ihmissuhteiden suunnalla hyvin, stressi pukkaa, päivät on pitkiä .. Ihan normaalia elämää. Onneks mulla on nykysin eräs henkilö, johon oon oppinu taas luottamaan ni stressinpurku on hiukan helpompaa :)
Mutta tosiaan alko syysloma. Mulla se ei tosiaan oo lomaa, kun punki noi uusinnat nyt heti loman jälkeiseen perjantaihin.  Köh. Muuten vaan viikon ohjelma:
Maanantai: -
Tiistai: Isän kanssa syömään ja kattomaan mummua sairaalaan
Keskiviikkona: Todennäkösesti lenkille yhen luokkakaverin kanssa
Torstai: -
Perjantai: -
Lauantai: Tampereelle.
Sunnuntai: -
Tohon johonki väliin tosiaan pitäs kaiken lisäks iskee se, että meen äiteen kanssa viel johonki syysloma reissulle. Torstaina tai perjantaina veikkaisin. Syysloman jälkeen tulee varmaan seuraavan kerran päivitys.



Levätkää hyvin lomalla, joilla se ei vielä ohi ole !

- See you !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!