16.11.2012

I forgot what i was saying..~




En muista millon Essi käväsi taas kylässä, mutta mentiin sitten Nyamon luona tapaamassa Jamia ja Minniä. Meno oli ihan mielenkiintosta ja Essi oli alkuun lähes varma, että Jami tulis ja söis sen . Mut kyllähän neiti sit uskalsi jo hiuka liikkuaki talossa ja leikkiä Jamin kanssa. Kotiin päästiin vasta jossain 18.30 paikkeilla ja neiti juoksi heti syömään ku heti, sitten mun syliin ja ehti makaamaa asti ku nukahti istualteen siihen. Oli kaiketi aavistuksen väsynyt. Sain kantaa sen kuljetuskoppaan, että päästiin viemään kotiin asti. 


Kuten mainittin, oltiin myös kattomassa tinkereitä ja muutama kuva sieltä suunnalta. Tää yläkuvan kaveri oli uusin tulokas. Ihan jännän värinen rotuun nähden. Näin myös mun tulevan aviomiehen, Nipsun, johon rakastuin jo sillon ku se oli pienempi:


Nipsu
Ja ei unohdeta Yymeriä, jolla olisin kuulemma saanut ratsastellakin jos olisin halunnu, mutta en ollu varautunut:

Yymeri


Sain uusintakokeetki muuten takasin. Ja olin lentää perseelleni. Ruotsin uusinnoista pääsi 3 läpi. Ja jumaliste mä olin yks niistä * u * Mulle ei tuu opintoestettä, en joudu suorittaa kursseja uudelleen, en joudu keskeyttää mitään kurssia, saan jatkaa ihan rauhassa vielä viimesellekin kurssille ! Ruotista kaikille meille kolmelle tuli 5-. Mutta en pidä yhtää väliä sillä. Läpi se ainakin on ! Pääsin jopa matikastaki läpi ja vielä puhtaasti. Kokeesta tuli 6+, eli kurssista tuli 6. Oon niin pirun ylpeä, koska äitee oli hiuken sitä mieltä, että tarvittisin tukiopettajia ja sain kuunnella kurssu suorana - huutoa kolme päivää + kahden päivän "mökötyksen" ku en ottanu apua vastaan. Se siitä.Tulipa näytettyä, että pärjään kyllä ilman huutoja B<
Nyt sitten viikon päästä alkaa uus koeviikko. Kauhulla odottaen, koska mulla on kaks kieltä + matikka, että fysiikka. Fysiikasta en ota kauheeta stressiä, koska en aijo jatkaa sitä ellei oo täysin pakko. Mut matikka olis vähän niinku saatava läpi.


Sain myäs facen kautta ostamani Advent Childrenin. 6,50e postineen, joten ei paha. Oon sen kerran ennenki nähny, mut kattelin sen sillon Youtubesta, joten oli ihan kiva saada nyt kunnon elokuva versio. Tykkäsin kyllä yhtäpaljon ku ekalla kerralla. Kuolin neljästi.
1: Näin Sephiroth oli heti valikossa
2: Punanen viittamytty
3: Vincent kokonaisuudessaan
4: Zack vilahti siellä sun täällä.
Oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että elokuva kannatti ostaa ja sain cosplay idean nyt lopulta päätettyä.



Oon suurinpiirtein unohtanut, mitä olis pitänyt höpötellä teille. Päässä surraa taas asioita, jotka ei olis sinne kauheen tervetulleita ja suurinosa teistä jo teitää, että mihin ne liittyy, joten turha niistäkään on paasata. Vihje: painon pudotukseen. Vaihteenvuoksi numerot vaa'assa heittelee taas ni pitäs asialle tehdäkin jotakin. Rakastan liikaa pikaruokaa ja karkkia ja oon liian laiska liikkumaan, joten kyllä. Mulla on ongelma. Asiaa saattaa tosin auttaa kun Essi tulee meille 11.12 viikoks tai kahdeksi. On pakko mennä ulos 3-4 kertaa / pv. Voisin alkaa sulattelemaan jo ideaa siitä, että mun joululoma menee kuudelta heräämiseen, koska neiti ei pissi kenenkään muun kanssa ku mun.



- See you !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!